20.9.08

Βρέχει όλη μέρα

Εψές το βράδυ ξύπνησα από την ψύχρα και σκεπάστηκα.

Το πρωί ήπια ζεστό καπουτσίνο αντίς για φρέντο. Δεν πήρα ομπρέλα μαζί μου και όταν πάρκαρα στο σούπερμάρκετ, έκαμα τα είκοσι μέτρα ως την πόρτα τρέχοντας κάτω από τη βροχή.

Λίγο πριν φύγω για το γυμναστήριο, έκαμα το νοητικό τσεκλιστ μου για να δω αν ξέχασα κάτι: κλειδιά, κάρτα μέλους, πετσέτα, δεύτερη μπλούζα, γυαλιά ηλίου. Γυαλιά ηλίου; Σκέφθηκα ότι δεν τα χρειάζομαι και τα τοποθέτησα πίσω στη θήκη τους στο συρτάρι.

Το μεσημέρι με πήρε ο ύπνος στην πολυθρόνα και έπεσε η εφημερίδα από τα χέρια μου.

Πριν λίγο, βγήκα στο μπαλκόνι και σκούπισα τα νερά.

Έμαθα ότι θα βρέχει και αύριο. Μήπως να φάω κάνα όσπριο; -έχω πάνω από δίμηνο.

Gustave Gaillebotte (1877), Rainy day in Paris

4 comments:

DaNaH είπε...

Βρε Πιγκουίνο είσαι εδώ;; Για κάποιο διάστημα δεν έγραφες, σε έχω στο Google Reader αλλά δεν έδειχνε updates. Τώρα είδα ένα σχόλιο που άφησες στο blog του Γκρινιάρη και μπήκα στο blog σου και είδα πως έχεις κάνει πολλά νέα posts! Πατάω το RSS για να σε ξαναβάλω αλλά δεν αντιδράει. Το έχεις απενεργοποιήσει;

pigkouinos είπε...

Εδώ είμαι γιαβρίμ! Εντύπωση μου κάμει αυτό που μου λες, διότι είμαι ενεγοποιημένος και φουλ-φανξιοναλ. Θα το τσεκάρω πάλι να σου πω.

DaNaH είπε...

Τσέκαρέ το σε παρακαλώ γιατί ούτε καν manually δεν μπορώ να κάνω εγγραφή στο feed σου. Δώσε μου το link του feed σου αν γίνεται για να το προσθέσω!

pigkouinos είπε...

Νομίζω ότι το RSS έχει αποκατασταθεί. Έκαμε του κεφαλιού του εδώ και κάποιους μήνες!