19.8.08

Αχ Αλι Μπαμπά!

Μπορεί τελείως άδεια να μην ήταν, αλλά η Αθήνα αυτές τις δύο εβδομάδες και με τη ζέστη να χτυπάει στο δοξαπατρί, σου έκαμε κάτι σε έρημο της Αραβίας με τους ελάχιστους βεδουίνους να βολοδέρνουμε στους δρόμους και τις φελάχες να περιμένουνε στις στάσεις τα καραβάνια των τρόλει (που κινούνται με τη γνωστή ταχύτητα της γκαμήλας). Ήταν τόσο εκπληκτικά άνετοι οι δρόμοι που έμοιαζε το αμάξι μου με μαγικό χαλί -εξού και το άσμα της εβδομάδας είναι ετούτο και πολύ εμπνευσμένη επιλογή θα το πεις γλυκιά μου Τζεμιλέ.



Παίρνω το χαλί και στο μαύρο μου χάλι
φεύγω μακριά,
Στέλνω τηλεγράφημα στο θείο Μιχάλη
δεν είμαι καλά.

(Αναχωρώ για μία τελευταία τζούρα διακοπών, αλλά δεν θέλω κλάματα -την Κυριακή θα είμαι πίσω.)

1 comments:

Ανώνυμος είπε...

Τι τελευταία τζούρα ρε??? Κάτι ξεχνάς μου φαίνεται!!! 26 και σήμερα amigo!