29.12.07

Χριστούγεννα αλά Μιλανέζε!

Εφέτος απεφάσισα να γίνω trendy (γιατί emo δεν θα με έλεγες εύκολα), μάζεψα τις βαλίτσες μου και πήγα Μιλάνο. Χαρούμενη διάθεση παντού, βιτρίνες τίγκα στο μπιχλιμπίδι, η Μπιγιονσέ να σουρταφέρνει τα πολυκαταστήματα για να διαφημίσει το νέο άρωμα Armani κι εγώ να κοιτάζω τις τιμές και να προσπαθώ να ισιώσω το σαγόνι μου από τα απανωτά εγκεφαλικά.

Πάρε μάτι την κεντρική πλατεία με το Duomo, τη θεαματική είσοδο της στοάς του Βίκτορος Εμμανουήλ, το χριστουγεννιάτικο δέντρο, μερικούς μιλανέζους ν'αρμενίζουν και δύο ντουζίνες περιστέρια να βόσκουνε. Στο βάθος διακρίνεται πολυκατάστημα στο οποίο πέρασα τρεις ευχάριστες ώρες χαζεύοντας τις πωλήτριες.

Τη θυμάσαι τη στοά του Βίκτορος Εμμανουήλ που λέγαμε; Ε νάτην!

Το βράδυ με τον αστραφτερό τιρκουάζ στολισμό, ο κεντρικός θόλος της στοάς σε ταξίδευε στο όνειρο!

Θα σου αράδιαζα μερικές γραμμές για τα αξιοθέατα που είδα (τύπου μουσεία, κάστρα, ντουόμα και δεν συμμαζεύεται), αλλά επειδή σε ξεύρω ότι δεν είσαι τέτοιος άνθρωπος, θα σου πω για την αγορά. Εντάξει, δεν παίζεται. Για να καταλάβεις εγώ -που δεν θα με πεις και τέρας καταναλώσεως- να έχω πάθει έναν παροξυσμό, να βουτάω από πουλοβεράκια και κασκόλ μέχρι ντιζαϊνάτα φωτιστικά και κηροπήγια με αγγελάκι μπορντούρα και να μην μπορούν να με συνεφέρουν οι πωλήτριες. Ειδικά στην οδό Montenapoleone (πώς λέμε Ερμού;) και δη στο κατάστημα του Αρμάνι με τις δίμετρες πωλήτριες, τους κρυφούς φωτισμούς και το μίνιμαλ περιβάλλον, έπαθα λαλά τ’ομολογώ! Έτοιμος ήμουν να εγκαταλείψω τα εγκόσμια και να αποσυρθώ για πάντα μέσα σε αυτό το πολυκατάστημα. Που τέτοιο χουνέρι είχα να πάθω από τότες που μπήκα για πρώτη φορά στο Harrod's.

Να την εκτιμήσεις ετούτη τη φωτό διότι σκαρφάλωσα στη στέγη του Ντουόμο για να σου τη βγάλω.

Απάνω τούρτες στη Μοντεναπολεόνε, κάτω ντελικατέσεν εδέσματα στο ονομαστό "Peck". Όπως καταλαβαίνεις, από Δευτέρας δίαιτα.

Για να μη σχηματίσεις κακή άποψη πάντως και στην οροφή του Ντουόμο ανέβηκα (πεντακόσια σκαλιά μετρημένα) και το Μυστικό Δείπνο του Λεονάρντο εθαύμασα (καθηλωτική εμπειρία –θύμισέ μου να σου πω) και τη Λίμνη των Κύκνων παρακολούθησα (που νομίζεις; που; όχι πες!) στη Σκάλα του Μιλάνου -για του λόγου το αληθές σου ‘βγαλα και φωτό να’χεις να λες.

Και μετά από όλη αυτή την εξτραβαγκάντσα είπα να αποσυρθώ για μερικές μερούλες στις λίμνες βορείως της πόλης (sic!). Νοίκιασα τουτού και έκαμα μία μεγάλη γύρα από το Κόμο μέχρι το Λουγκάνο και από τη Στρέσα μέχρι το Λοκάρνο. Εν ολίγοις τα ελβετο-ιταλικά σύνορα για την πλάκα τα ‘χα κάμει κάτι σε Πατήσια-Παγκράτι. Το πρωί ήμουν σε ειδυλλιακό ιταλικό χωριουδάκι και έπινα τον εσπρέσο μου αγναντεύοντας τη λίμνη, το απογευματάκι έκαμα τσάρκα σε ελβετική πόλη μασουλώντας σοκολάτα και μετρώντας μερσεντές στους δρόμους.

Αρμενίζοντας στη λίμνη του Κόμο. Η ομίχλη που βλέπεις δεν είναι νέφος, ούτε καίνε κάποιο δάσος.

Υπέροχο χωριουδάκι ονόματι Bellagio. Κυκλοφορεί και σε έκδοση Menagio (ακριβώς στην απέναντι όχθη της λίμνης).

Το Grande Hotel στη Στρέσα. Εδώ θα κλείσω σουίτα όταν μου κάτσει το Τζόκερ και ψάχνω τον εκατομμυριούχο με επτά γράμματα.

Λοκάρνο στην Ελβετία. Οργάνωση, καθαριότητα, ευγένεια και λοιπά χαρακτηριστικά τα οποία βεβαίως ουδόλως πρέπει να απασχολούν εμάς τους Έλληνες καθότι ως γνωστόν είμαστε ο πιο γαμάω λαός του κόσμου και όλοι οι υπόλοιποι είναι ξενέρωτοι μουρτζόβλαχοι που καθότι δεν έχουν βίωμα ελληνικού κλαμποσκυλάδικου δεν έχουν καταλάβει τίποτα από τη ζωή τους.

Και όλ’αυτά με φόντο χιονισμένες βουνοκορφές, ραχούλες με εντελβάις, κοπάδια από πάλευκα προβατάκια, τη Τζούλι Άντριους να τραγουδάει το Sound of Music και τη Χάιντι να κυλιέται στο γρασίδι με τον Πέτερ (εντάξει μου ξέφυγε λίγο, αλλά νομίζω την έχεις την εικόνα).

Και μετά μου λες εσύ καημένε ότι πήγες στο Mall και φωτογραφήθηκες με τον Αη-Βασίλη έξω από το Γερμανό. Απαξιώ και μόνο να σου απαντήσω. Μπίθουλα!

6 comments:

DaNaH είπε...

Πιγκουινάαααακο!!! Που είσαι βρε; Που χάθηκες; Μου έλειψαν τα απολαυστικότατα ποστ σου! Γράφεις πάντα με μοναδικό τρόπο, σ'το έχω ξαναπεί!

Υπέροχες οι φωτογραφίες και απ'ό,τι φαίνεται σου έκανε και καλό καιρό! :)

Στο Μιλάνο έχω πάει πολύ παλιότερα (περαστική τελείως, πηγαίνοντας Γαλλία) και η κλειστή αγορά μου είχε αρέσει. Δυστυχώς βράδυ δεν την έχω δει, ο θόλος είναι όντως άκρως εντυπωσιακός!!!

Όλες σου οι φωτογραφίες είναι μία και μία!

Καλή χρονιά να έχεις αν τύχει και το δεις το σχόλιο μετά την Πρωτοχρονιά. Και με το νέο έτος να μας χαρίζεις περισσότερα ποστ!! ;-)

ΥΓ: Γέλασα πάρα πολύ με το τελευταίο σχόλιο! Ακούς εκεί Μπίθουλα, χαχαχα! Μαντάμ Σουσού, πρώτη σνομπαρία σε βλέπω χιχιχι! :)

philos είπε...

Βανφακ...λο πρωινιάτικα μας αναστάτωσες!
Ευχή και κατάρα σου δίνω... Να μείνεις για πάντα εκεί!!!
Είτε σου κάτσει το joker είτε όχι!

;D

Γκρινιάρης είπε...

Καλημέρα! Άψογο post (μας έχεις συνηθίσει), και πολύ όμορφες φωτογραφίες (και σχολιάκια!).

Πρέπει να πέρασες αξέχαστα!

Χρόνια πολλά και καλή πρωτοχρονιά!

pigkouinos είπε...

@danah, να ξαναπάς στο Μιλάνο (και να μου φέρεις μία δίμετρη πωλήτρια δώρο να με ψεκάζει ολημερίς με δείγματα κολόνιας).

@philos, ο Ντούβλης είπε ότι φέτος θα παντρευτώ και θα μου πέσει το τζόκερ. Επειδή το πρώτο το κόβω ψιλοδύσκολο, σε ένα προπατζίδικο με βλέπω να αλλάζω χρόνο.

@γκρινιάρη, χρόνια πολλά και χαρούμενη χρυσή πρωτοχρονιά! Πέρασα όντως υπέροχα και ήθελα να μείνω για πάντα εκεί, αλλά με απελάσανε οι καραμπινιέροι (που να τους τραγουδήδει η Ραφαέλα Καρά τα κάλαντα και να'ναι Πάσχα).

Geysser είπε...

Η Ιταλια είναι χάρμα αλλά οι Ιταλοί...μακριά!

Ανώνυμος είπε...

Πιγκουινάκο μου με πίκρανες πρωτοχρονιάτικα καθ'ότι γέννημα θρέμμα και μόνιμος κάτοικος του Μπίθουλα και δεν πάω στο mall και δεν έχω βγάλει ποτέ φωτογραφία με Αϊ Βασίλη ούτε καν σαν παιδί αφού δεν πίστευα σ'αυτόν και θα πάω στην Ελβετία τον Μάρτιο και μου άρεσε που μου άνοιξες την όρεξη.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!