14.11.07

Νοικοκυρές σε (νέα) απόγνωση

Τον (περσινό) τρίτο κύκλο τον ψιλοβαρέθηκα. Βλακώδεις νέοι χαρακτήρες, αναίτια επιστροφή παλαιών (μπορούμε σας παρακαλώ να μην ξαναδούμε μα ποτέ τον Zack;), ανακύκλωση νευρώσεων και απουσία σοβαρής κεντρικής ιδέας. Τουλάχιστον φέτος οι σεναριογράφοι δείχνουν να είναι πιο προσεκτικοί στην εισαγωγή νέων προσώπων -η Katherine Mayfair είναι αρκούντως ενοχλητική για να κάμει συμπαθητικό interaction με τους υπόλοιπους χαρακτήρες και ειδικά με την Bree, το νέο ζευγάρι των gays έχει τις πιο αστείες ατάκες που είχαμε ακούσει εδώ και χρόνια στη σειρά. Παρότι λοιπόν κάποιες από τις ιστορίες είναι λιγάκι αναμενόμενες (αυτά τα σουρταφέρτα της Gaby με τον Carlos πολύ με έχουνε κουράσει), το βλέπω πολύ πιο ευχάριστα απ'ό,τι περίμενα και φαίνεται να ανακάμπτει σε σχέση με τις περσινές (μη σου πω και τις προπέρσινες) κοινοτυπίες του.

Δες και τις promotional φωτογραφίες του τέταρτου κύκλου (κλίκαρε πάνω τους ντε για να τις δεις σε φουλ-σκρην), που πολύ artistic θα τις πεις και θα'χεις και τα δίκια σου. Hot babes!

8 comments:

DaNaH είπε...

Όντως η φετινή σεζόν είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα!

Τον Zach και εγώ δεν τον χώνευα καθόλου! Άκρως αντιπαθητικός τόσο ο χαρακτήρας όσο και ο ηθοποιός που τον ενσάρκωνε!

Η Katherine μου αρέσει και εμένα. Άλλος ένας χαρακτήρας με σκοτεινό παρελθόν! Ανυπομονώ να δω τι έχει συμβεί στο παρελθόν με τον πρώην σύζυγό της και πατέρα της κόρης της (αν είναι αυτή η πραγματική της κόρη!). Είδες το τελευταίο επεισόδιο; Πολύ ρίσκο η σκηνή με το χαρτί με τα στοιχεία του μπαμπά της!

Επίσης επιτέλους Mike και Susan επίσημα μαζί. Τρεις ολόκληρες σεζόν λέγαμε "θα παντρευτούνε... δεν θα παντρευτούνε;"

Άντε να δούμε τι θα συμβεί στη συνέχεια! :)

pigkouinos είπε...

O Mike είναι λίγο πληκτικός ή μου φαίνεται; Αυτό με τα χαπάκια είναι μάλλον μία απέλπιδα προσπάθεια των σεναριογράφων να τον εμπλέξουν σε κάποιο οποιοδήποτε story, διότι μετά το πέρας της υπόθεσης με το Zach και την αμνησία του, απλώς περιφέρεται.

Πάντως ένας σοβαρός λόγος που μου αρέσει ο φετινός κύκλος είναι διότι επιτέλους ήρθε και αξιοποιήθηκε ο αγαπημένος μου χαρακτήρας: η κόρη της Bree! Τι παιδί κι αυτό!

Geysser είπε...

Εγώ παιδιά που δεν έχω δει ούτε ένα επεισόδιο και δεν έχω ντιπ καταντιπ ιδέα, να φύγω;

pigkouinos είπε...

Μπορείς απλώς να χαζέψεις το πόδι της Eva Longoria (πράγμα που κάμουμε κατά βάση και οι περισσότεροι από αυτούς που βλέπουμε τη σειρά).

Γκρινιάρης είπε...

Καλησπέρα!

Ψήνομαι να αρχίσω να βλέπω επιτέλους κι αυτή τη σειρά. Όταν βρω κανένα Σαββατοκύριακο που οι περιστάσεις το απαιτούν θα λιώσω στην απόγνωση!

dunno είπε...

για μενα οι νοικοκυρες δεν εχασαν ποτε τιποτα.μονο ανοδικα ειδα την πορεια τους κι οσο περισσοτερος καιρος περναει τοσο πιο πολυ πορωνομαι.

απλα τα φαινομενα οταν γινονται συνηθεια χανουν την ιδιοτητα τους.η ποιοτητα ομως ειναι παντα εκει.

Anna είπε...

ψάχνω απεγνωσμένα να μάθω πότε ξεκινάει στο Νοva ο τέταρτος κύκλος! Αχ,έχω σκάσει από την αγωνία μου.Εντωμεταξύ,μπορεί κάποιος να μου θυμίσει ποια είναι η Katherine; Γαμώτο το μοναδικό επεισόδιο που έχω χάσει είναι το τελευταίο του τρίτου κύκλου!!

dunno είπε...

για Nova δεν ξερω μιας κι εγω τις νοικοκυρες τις βλεπω ιντερνετικα.οσο για την katherine ειναι η νεα γειτονισσα που μπηκε φετος στην σειρα.η κοκκινομαλλα αντιζηλος της bree