6.3.07

Πέντε πράγματα που δεν ξεύρεις για μένα (και που ήρθε η ώρα να μάθεις)

Άκου τώρα τι μου συνέβη. Έλαβα πρόσκληση από την Κατ@, για να συμμετάσχω σε μία συζήτηση-αλυσίδα που διατρέχει τα blogs και στην οποία λες πέντε πράγματα για τον εαυτό σου, αποκαλύπτοντας άγνωστες πτυχές του. Εγώ πολλά-πολλά με τους λοιπούς μπλόγκερς δεν έχω και το ξεύρεις, αλλά εκτεθειμένη την κορασίδα δεν θα την αφήκω (δεδομένου ότι ψιλοκοκκίνησα με την ευγενική της χειρονομία να με προσκαλέσει δημοσίως). Το λοιπόν:

[1] Θα ήθελα κάποια στιγμή να βρω τη δύναμη να εγκαταλείψω κάθε άλλη δραστηριότητα στην οποία αναλώνομαι (ναι, περιλαμβανομένης ετούτης της σελίδας) και να αφιερωθώ στο μόνο πράγμα για το οποίο γεννήθηκα, γουστάρω κι έχω αληθινό ταλέντο να κάμω: να ζωγραφίζω! Δυστυχώς, ο βιοπορισμός είναι άτιμο λούκι (μα να μη μου πέφτει ένα λαχείο;) και η αμαξοστοιχία της ζωής με πηγαίνει διαρκώς σε άλλους προορισμούς.

[2] Δεν τρώω το αρνί. Αυτό με κάνει τη χειρότερη δυνατή παρέα για το βουκολικό ξεφάντωμα της Κυριακής του Πάσχα.

[3] Είμαι βαθύτατα άθεος. Ακόμη και την ύστατη ώρα που ερχόμουν αντιμέτωπος με τη μεγαλύτερη απώλεια και που τα βήματα της απόγνωσης με έκαναν να διαβώ το κατώφλι μίας εκκλησίας, δεν πίστεψα σε καμία υπερφυσική, αλλότρια δύναμη. Ούτε για μία στιγμή. Ήμουν απολύτως βέβαιος ότι μπήκα σε έναν άδειο χώρο και ότι η οδύνη μου θα βάραινε εμένα και αποκλειστικά εμένα.

[4] Μου αρέσει να διαβάζω κόμικς, να ξεφυλλίζω εφημερίδες, να μυρίζω βιβλία, να ρεμβάζω κάτω από το φεγγάρι, να ακούω γλυκόλογα, να εκδηλώνω τα συναισθήματά μου, να βλέπω κινούμενα σχέδια, να τσιμπάω λίγη ψίχα ψωμιού και να την πλάθω στα χέρια μου για ώρα φτιάχνοντας ένα σβώλο, να πηδάω από εξόχως σημαντικά θέματα σε εξόχως ασήμαντα, να μαθαίνω καινούργια πράγματα και να γελάω δυνατά με τους φίλους μου.

[5] Στη δισκοθήκη μου μπορείς να βρεις μεταξύ άλλων, δίσκο της Μπέσυς Αργυράκη («μέσα στη μέση του δρόμου φιλιόμαστε, στις λεωφόρους, στα πάρκα, στους κήπους, γίναμε θέαμα πια ακατάλληλο –ακατάλληλο για ανηλίκους») και το «Τρελό Στρουμφοπάρτυ» («μη με ξυπνάς απ’ τις έξι, πριν ο ήλιος ακόμα να φέξει, ξυπνητήρι χτυπάς σαν τρελό, σε μισώ, σε μισώ!»).

5 comments:

DaNaH είπε...

"...να τσιμπάω λίγη ψίχα ψωμιού και να την πλάθω στα χέρια μου για ώρα φτιάχνοντας ένα σβώλο"

Πω πω με έστειλες!!! Πολύ γέλασα γιατί και εγώ το κάνω αυτό!!!!!! :)

Όσο για τα "παιδικά"... η καλύτερη μου! Ειδικά τα στρουμφάκια και ό,τι υπάρχει από Disney και Astérix κλπ κλπ κλπ... :))

kat.@ είπε...

Είχα την ακλόνητη πεπoίθηση πως θα χαιρόμουν που σε προσκάλεσα και πράγματι...
Πάντως ελπίζω να μην εγκαταλείψεις ποτέ αυτή τη σελίδα.
Κι εδώ εξάλλου, ζωγραφίζεις!

philos είπε...

Πραγματικά και εδώ ζωγραφίζεις σε κάθε σου post.

Να εισαι καλά Κατ@ που βοήθησες να γνωρίσουμε καλύτερα τον αγαπητό Πιγκουΐνο μας.

pigkouinos είπε...

Και που να πιάσω και τις τέμπερες!

:)

katerina top είπε...

Ξέχασες να πεις ότι είσαι πολύ καλός φίλος, έχεις ένα μοναδικό ταλέντο να αποτελείς την ψυχή της παρέας, να κάνεις τους γύρω σου να γελάνε και το πιο σημαντικό ...σ'αγαπάμε τόοοοσο πολύ και δε σ'αλλάζουμε με τίποτα!
little mermaid