6.3.06

Πάρτε από ένα Όσκαρ και σπίτια σας.

Εντέλει κανείς δεν κατάλαβε ποια ταινία τους άρεσε και ποια, όχι. Διότι δεν είναι δυνατόν αγαπητοί οσκαράνθρωποι, να μοιράζετε τα αγαλματίδια ωσάν να παίζετε πρέφα. Τρία εγώ, τρία εσύ, τρία και ο άλλος. Τόσα τριάρια ούτε ο Ιάσωνας Τριανταφυλλίδης δεν έχει δώσει στις ένδοξες ημέρες του «Να η ευκαιρία» και με τη Λία Βίσση δίπλα του, να διορθώνει τις «ψηλές» (νότες).

«Πήρες την καρδιά μου-πήρες το μυαλό μου-πάρε να φοράς και το πουκάμισό μου»
(Αφιερωμένο στους σκυθρωπούς γελαδάρηδες.)


Νομίζω ότι ένεκα των αντιδράσεων για το «Brockback Mountain» και –σε μικρότερο βαθμό- για το «Transamerica» και το «Capote», οι οσκαράνθρωποι απεφάσισαν να δώκουν σολομώντιες λύσεις και να χωρίσουν την πίτα σε ισομεγέθη κομμάτια, νήπτοντας τας χείρας τους (i.e. ποντιοπιλάτιες τακτικές). Μέσα στο γενικό χαμό, τσίμπησε Όσκαρ ο Κλούνεϊ για το «Cyriana», ενώ το «Crash» χώθηκε πάνω στη σκηνή, βούτηξε το βραβείο για την καλύτερη ταινία και δεν το άφηνε με τίποτα. Με τη χαρά έμεινε το Brockback, να κοιτάει την εκδήλωση σαν ένα πουκάμισο αδειανό. Μωρ’ ως και η Νάρνια πήρε αγαλματάκι, διότι λέει τη φτιασιδώσανε καλά με το ρουζ και το κραγιόν. Μη χειρότερα κι έχω αρχίσει και νηστεία!

Πάντως, ο μόνος ριγμένος της υπόθεσης είναι ο Spielberg, του οποίου η ταινία καθόλου κακή δεν ήτανε, αλλά ενώ οι λοιποί πήρανε από μία τζούρα οσκαρικής γκλαμουριάς, εκείνη πήρε τον πούλο. Ας είναι. Ελπίζω μόνο να μην επαναληφθούν τέτοιες αδικίες στα ελληνικά βραβεία «Αρίων» και η Κέλλυ Κελεκίδου να πάρει το βραβείο καλύτερης έντεχνης αρτίστας, που επιτέλους της πρέπει! Γλύκα-Γλύκα, γλυκιά μου…

2 comments:

μήτσκος είπε...

Ποιά είναι αυτή η Κέλυ καλέ; Ήτανε στα Όσκαρ;

pigkouinos είπε...

Μήτσκο, σε πιάνω αδιάβαστο! Η Κέλλυ Κελεκίδου είναι ελπιδοφόρος τραγουδίστρια που μας προέκυψε από τη Θεσσαλονίκη και η οποία έχει χτυπήσει σουξέ, διασκευάζοντας το "Γλύκα, Γλύκα" της Έφης Θώδη.