12.11.05

Migato Sagionara!

Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην πολιτική επικαιρότητα, νιώθεις σα να βλέπεις σίκουελ ταινίας του Τσάκι Τσαν, με τίτλο «Η επιστροφή του Κινέζου»! Εκεί που νόμιζες ότι μετά την παραίτησή του από την πρωθυπουργία, ο Σημίτης είχε μπει σε μία κάψουλα κρυο-γενετικής και θα τον ανακαλύψουν μετά από αιώνες τα λεπιδόπτερα που θα κατοικούν τον πλανήτη (ναι ρε, έχω φαντασία!), εκείνος απεφάσισε να κάμει ένα δυνατό come back δηλώνοντας (και χωρίς σαρδάμ) «πολιτικά παρών». Σου λέει, είναι πιο τσαχπίνα από εμένα η Ξενογιαννακοπούλου που ήλθε και κατσικώθηκε στο κόμμα; Θα αφήσω το Γιωργάκη να μετατρέψει το ΠΑΣΟΚ σε διαφήμιση της μπεσαμέλ Γιώτης; Μήπως ήλθε η ώρα να διεκδικήσω το ρόλο του «επίτιμου» που τόσο χαριτωμένα έχει ενδυθεί ο Μητσοτάκης στην απέναντι όχθη; Οι πηγές μου πάντως λένε ότι αν πάει καλά το βιβλίο του Σημίτη, η οκταετία της πρωθυπουργίας του σύντομα θα κυκλοφορήσει και σε dvd. «Ιφχαριστούμε Αθήνα, ιφχαριστούμε Ελλάντα!»

Εντωμεταξύ, κι ενώ η κυβέρνηση βρίσκεται ακόμα σε φάση hung over μετά τη σκανδαλολογία των προηγούμενων εβδομάδων, ο Κωστάκης πήρε τη Νατάσσα και πήγαν στο Τόκιο να ξεσκάσουν. Και πόσο τους πάνε τα κιμονό! Ένας ιάπωνας δημοσιογράφος σχολίασε ότι ο Κωστάκης έχει φάτσα που μοιάζει με manga, κι εκείνος το πήρε πάνω του. Μπορεί σπουδαίες επενδύσεις να μην εξασφαλίσαμε, αλλά τουλάχιστον η Νατάσσα είχε την ευκαιρία να πουλήσει μούρη στον Κοϊζούμι με ένα συνολάκι πολύ τσίλικο και μ’ένα υφάκι «μπορεί να είμαι ξανθιά, αλλά είμαι και παιδοψυχολόγος-χειρούργος-διδάκτωρ-μητέρα». Σκόνη τους κάναμε τους κιτρινιάρηδες!

Πίσω στην Αθήνα, ο Αλογοσκούφης προσπαθεί (εις μάτειν) να λύσει το sudoku της οικονομίας, ενώ ο ορίτζιναλ Μητσοτάκης σε συνέντευξή του προς την Έλλη (θα-σου-βγάλω-το-μάτι) Στάη, προειδοποίησε ότι τα χειρότερα έρχονται. Θα μου πεις, σιγά τα ωά: πιο πιθανό είναι να κάμει η Βανδή με τη Βίσση ντουέτο, παρά να ακούσεις καλό λόγο από τον επίτιμο. Η διαπίστωση όμως του Ψηλού ήτανε μία πρώτης τάξεως μπηχτή, με πολλούς αποδέκτες. Ο Νίκος Νικολόπουλος (βουλευτής της ΝΔ από την Αχαΐα) χαρακτήρισε την κυβέρνηση, πολύ light. Εμένα πάλι γιατί μου έχει κάτσει βαριά στο στομάχι, δεν μπορώ να καταλάβω. Μπορεί να μου ανακοινώσει ο Αλογοσκούφης τον προϋπολογισμό με δύο σόδες, παρακαλώ;

6 comments:

not the boy next door είπε...

Άλλο manga και άλλο μάγκας, αλλά που να καταλάβει ο Καραμανλής. Άσε που στις ξένες γλώσσες δεν έχει και έφεση (εξ' όσων μπορώ να κρίνω από τα αγγλικά του). Οσο για τπν Μητσοτάκη και τον κεντρώο μιμητή του και νυν ευπώλητο συγγραφέα Σημίτη: Πρώτα φεύγει ο άνθρωπος και μετά το χούι. Η λαδια κυλάει στο αίμα τους, πως να το κάνουμε;

tsonix είπε...

Καλά, πλάκα με κάνετε; Μήπως θα προτιμούσατε να βλέπετε πάλι τον τάπερ-μαν στο εξωτερικό;

Με τα 'αγγλικά' του με προφορά 'διαβάζω ότι μου έχουν γράψει, δεν έχω ιδέα από απαγγελία αγγλικού κειμένου';

Με το σκαμνάκι που του βάζαν στις συσκέψεις της ΕΕ, για να τον παίρνει η φωτογραφία από την πίσω σειρα;

Ή μήπως προτιμάτε να τον βλέπετε να δίνει ένα ευρώ στον Μπους και να του λέει "Εντ δις ις α κόιν"

WOW

Κατάρα στον λαδέμπορα!

pigkouinos είπε...

Αχ, βρε tsonix, τι μου θύμισες πάλι! Νομίζω ότι πρέπει κάποια στιγμή να κάμω μία ρετροσπεκτίβα στα έργα και τις ημέρες του Σημίτη. ("Είναι μακέτο τούτο το έργο;")

Not_the_boy_next_door, αν ο Καραμανλής ήταν manga, ποιό manga θα ήταν; Ρομποτέκ ή Κάντυ-Κάντυ; Δεν έχω αποφασίσει, γαμώτο!

not the boy next door είπε...

ενας συνδυασμός των δυο θα ήταν το τέλειο. Κρίμα για την candy γιατί αν και αγοράκι την έβλεπα

pigkouinos είπε...

Με Κάντυ και Χάιντι γαλουχηθήκαμε όλοι μας (γι'αυτό και έχουμε εγκαταλείψει την παλαιά, παραδοσιακή βαρβατίλα προς χάρη των metrosexual προτύπων!).

Ανώνυμος είπε...

Very nice site! Building web server how to porsche accessories