17.9.05

Η φθινοπωρινή σύναξη των αγροφυλάκων

Έχουν φρουμάξει οι καναλάρχες με τον Alpha ο οποίος όχι μόνο σκούπισε την αγορά μαζεύοντας όλα τα τηλε-celebrities (τα οποία δυστυχώς θα υποστούμε φέτος σε πακέτο δώρου), αλλά τα παίρνει χοντρά και από τον ΟΠΑΠ μέσω τηλεοπτικών διαφημίσεων και χορηγιών. Μαζεύτηκαν λοιπόν το Mega, o Ant1, το Star, το Alter και το ΜακεδονίαΤV (!) -σε κάτι που θύμιζε reunion των χολωμένων Σωματοφυλάκων εις βάρος του Νταρτανιάν- και απέστειλαν μπουγιουρντί, όπου μεταξύ άλλων κατηγορούσαν τον Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Ορφανό για κουτσουκέλες υπέρ του Alpha. Άντε καλέ!

Κι αναρωτιόμουν εγώ ο αφελής: καλά, πώς είναι δυνατόν να αποσβέσει (ever) το κανάλι του Κοντομηνά, τα υπέρογκα ποσά που έχει δώσει για να αγοράσει κάθε λογής τηλεαστέρα, αφ’ης στιγμής μάλιστα καταλαμβάνει μετά βίας την τριτοτέταρτη θέση στις τηλεθεάσεις; Πώς βγάζει τα έξοδά του ρε παιδί μου, τη στιγμή που εγώ ακόμη να αποπληρώσω εκείνο το video που πήρα πρόπερσι και είναι και φθηνο-κινέζικο; Ε να λοιπόν που σύμφωνα με τους Σωματοφύλακες (που το concept τους, «ένας για όλους και όλοι για έναν», θα κρατήσει βία ως τις αρχές της μεθεπόμενης εβδομάδας που θα ξεκινήσουν να αλληλοσφάζονται για τα lead-in και τα lead-out) ο ΟΠΑΠ παίζει το ρόλο του καλού πατερούλη, χώνοντας ζεστό δημόσιο χρήμα στις τσέπες του Alpha, με διάφορους θεμιτούς και αθέμιτους τρόπους.

Αμ, πες μου ότι εμμέσως εγώ, θα την αποπληρώσω τη μετεγγραφή της Μενεγάκη! Όχι τίποτ’άλλο, αλλά πρέπει να κάνω και τους δικούς μου λογαριασμούς για εκείνο το ρημαδο-video.

Υ.Γ. Άρχισαν να κιτρινίζουν τα φύλλα, Κώστα.

1 comments:

Ανώνυμος είπε...

Kai o Alpha sinista Skip. Aftos kserei.