7.2.05

Όταν επιτέλους τελειώσει ο νεο-μεσαίωνας, ξυπνήστε με!

Γιατί καλέ μπαμπά το Αρχονταρίκι είναι ακατάλληλο; Γιατί δεν μπορώ να δω τη θεία λειτουργία κάθε Κυριακή πρωί στην ΕΤ-1 χωρίς γονική συναίνεση; Όταν βγούνε παπάδες στην τηλεόραση, με στέλνεις στο δωμάτιό μου διότι λες ότι ακούγονται κακές κουβέντες και δεν κάνει να ακούνε τα μικρά παιδάκια, όπως εγώ. Όμως ο Τασούλης μου είπε προημερόν ότι εκείνον τον αφήνουν και τα βλέπει στο σπίτι του και πολύ γελάει με τη λέξη "αιμορροΐδες" που εγώ δεν ξέρω τι σημαίνει αλλά ο Τασούλης λέει ότι είναι μεγάλο πρόβλημα, κυρίως αν έχεις να συναντηθείς με αρχιμανδρίτη. Τα παιδιά στο σχολείο όλο γι'αυτά μιλάνε και γελάνε.

Και οι δάσκαλοι γελάνε. Κι όλος ο κόσμος. Εκτός από τη θρησκευτικού μας που μας είπε να μην ακούμε τι λένε οι τηλεοράσεις, γιατί είναι όργανα του Διαβόλου και κυρίως να μην ακούμε ειδήσεις, παραμονάχα στο ραδιοσταθμό της Εκκλησίας. Μας απείλησε μάλιστα ότι επειδή είμαστε πολύ ζωηρή τάξη και τη φωνάζουμε "Γιοσάκη", θα συνεννοηθεί με το Υπουργείο να μας φέρουνε πάλι εκείνον τον καλόγερο να μας 'ξομολογήσει.

Γιατί είναι τόσο εκνευρισμένη η θρησκευτικού μας, μπαμπά; Κι εκείνος ο κοτσονάτος κυριούλης με τα ροδοκόκκινα μάγουλα και τα λευκά τα γένια, στην τηλεόραση; Γιατί σταμάτησε να λέει ανέκδοτα; Τον είδα προημερόν να δακρύζει και να λέει κάτι ακαταλαβίστικα πράγματα, ότι κάποιοι θέλουν να τον βγάλουν από τη μέση. Μα γιατί φωνάζει βρε μπαμπά τόσα χρόνια; Το ξέρω ότι δεν μου πέφτει λόγος κι ότι δεν ξέρω από αυτά, αλλά όσο τον θυμάμαι όλο προβλήματα έκανε ότι είχε. Μια τα έβαζε με εκείνες τις σατανικές ταυτότητες (για τις οποίες θυμάμαι, πολύ με είχε τρομάξει κουνώντας τα λάβαρά του στο Σύνταγμα!!), μια με τον Πατριάρχη, μια με την Ευρώπη... Όλο φώναζε και φώναζε και φώναζε. Δεν μπορώ άλλες φωνές, βρε μπαμπά. Ήρθε η ώρα να σωπάσει; Θα ησυχάσει επιτέλους; Τώρα πάλι τι τους έπιασε και τον κατηγορούν ότι αλληλογραφεί με δικαστικούς; Αλληλογραφώ με τη Χριστινούλα από τη Λυκόβρυση εδώ και τόσα χρόνια και δεν μου είπε κανείς ότι είναι κακό. Μήπως θα μου απαγορεύσουνε κι εμένα τη Χριστινούλα, τώρα;

Ποιός είναι εντέλει αυτός ο Γιοσάκης και γιατί τον δείχνει το CNN; Είναι σαν τους Παπαροκάδες που τραγουδάγανε και κάνανε πατίνια; Έχουμε ένα παιδί στην τάξη που το είχε βαφτίσει ο Γιοσάκης. Τώρα πρέπει να ξανα-βαπτισθεί ή ισχύει το μυστήριο ανεξαρτήτως του ήθους του παπά;

Κι αυτός ο άλλος, ο μητροπολίτης με τα εκατομμύρια; Πού τα βρήκε τόσα λεφτά κι εσύ βρε μπαμπά τρομάζεις να πληρώσεις το νοίκι; Του έπεσε το Τζόκερ ή είναι απλώς πιο ικανός από εσένα που δουλεύεις από το πρωί μέχρι το βράδυ για να μας ζήσεις εμένα και τα αδελφάκια μου; Πάει και τελείωσε! Το αποφάσισα! Δεν θα γίνω ούτε γιατρός, ούτε αρχιτέκτονας! Δεν θα πάω ούτε στη NASA, ούτε στο Fame Story! Θα γίνω παπάς γιατί μόνο έτσι θα βγάζω περισσότερα λεφτά, θα είμαι άνετος και θα βγαίνω και στην τηλεόραση να φωνάζω. Άλλωστε, ο Τασούλης μου είπε ότι η Ποιμαντική Αθηνών (ή μήπως "Ποιμενική"; -θα σε γελάσω!) έχει πολύ λίγα μόρια. Έχουν τα μόρια σχέση με τις αιμορροΐδες;

Μην φεύγεις! Έχω κι άλλες απορίες! Τί σημαίνει "κάθαρση"; Γιατί είναι θυμωμένες οι καλόγριες στη Νέα Μάκρη; Γιατί τον "παύσανε" μόνο για έξι (!) μήνες τον Μητροπολίτη, ενώ την καημένη τη Μπόκοτα την απολύσανε για πάντα από τη Eurovision; Πού είναι η Υπουργός Παιδείας και Θρηκσευμάτων, να βγει να μας μιλήσει; Να πει κάτι τελοσπάντων. Να μας εξηγήσει βρε παιδί μου: θα συνεχίσουμε να λέμε κάθε πρωί μέσα στ'αγιάζι το "Πάτερ Ημών" και να πουντιάζουμε; Θα συνεχίσουμε να μαθαίνουμε για τα άμφια του ιερέα στην τρίτη δημοτικού, αλλά ούτε λέξη ποτέ στο σχολείο για τη Γαλλική Επανάσταση; Και το τελευταίο που ήθελα να σε ρωτήσω, γιατί το βλέπω ότι σε έχω πρήξει: Πού είναι ο Παπαθεμελής επιτέλους να βγει και να τους βάλει στη θέση τους όλους αυτούς τους παλιο-άθεους που κατηγορούν τη μία, αγία και ορθόδοξη Εκκλησία μας;

Δεν σε βλέπω να μου απαντάς, βρε μπαμπά. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα πάω κατηχητικό; Τσούκου, ε; Καλά. Για να σου πω και την αλήθεια μου, δεν ήθελα ποτέ να πάω. Ποτέ δεν μου πολυάρεσαν όλοι αυτοί οι μαυροφορεμένοι τύποι, με τα ράσα τους και τα μούσια τους και το ύφος τους. Δεν μου άρεσε που έπρεπε να τους φιλάω τα χέρια και να σκύβω το κεφάλι όταν περνούνε δίπλα μου. Μπορώ να μην σκύβω το κεφάλι τώρα πια, μπαμπά;

5 comments:

Ανώνυμος είπε...

Αγοράκι μου,
ότι και να κάνεις, πάντως μπροστά σε ράσο μη σκύβεις σε εξορκίζω!!!! Και καλού κακού μην φιλάς και χέρια -δεν ξέρεις τι διαδρομή έχουν κάνει πριν..
Ιφιμέδεια

DiS είπε...

Τι φλασιές τρως στα ξαφνικά και εκεί που γράφεις για ταινίες πετάς κάτι κείμενα όνειρο; Όχι ότι χαλιέμαι ... το αντίθετο. Μια καλή κριτική πάντα με φιάχνει αλλά να, αποσυντονίζομαι βρε παιδί μου.

Αλλά τι να σου εξηγώ τώρα, μωρό παιδί και συ με τις απορίες σου. Μη σκας όμως, όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις. Έτσι δεν λέει και οι δικός σου μπαμπάς; Η δική μου μαμά αυτό λέει, πάντως ...

Πάντως, το όλο ξεκατίνιασμα πολύ μου πάει. Χρόνια είχα να γελάσω έτσι (με τους παπάδες). Αλλά χρόνια είχα να απελπιστώ και τόσο (με τους Δικαστικούς). Παλάτζα!

Υ.Γ.: Και τι δεν θάδινα ν' ακούσω τον Παπαθεμελή να ρίχνει καντήλια, μέρες πούναι.

Phantasmak είπε...

OCP = Orthodox Church Police !!!

Ανώνυμος είπε...

Looking for information and found it at this great site...
» »

Ανώνυμος είπε...

Keep up the good work Pool supplies including heaters Consumer dedicated email server usa Lazer hair removal in ri http://www.vortec-cpi.info/Antidepressants-affect-menstrual-cycle.html Peugeot paris Ritalin and false positive Seo software web site promotion submitpro.biz posno flowers Weight loss pill weight loss pill fatburner adderall free trial Ambien side effects in elderly Blouses high collars redred chrysler crossfire ativan for pdd the best antidepressant to lose weight panel antidepressants may cause suicides Resolution for video conferencing http://www.washers-repair-el-cajon.info/dentists-in-chesterton-in-indiana.html anti depressants and pulmnary hypertension of the newborn Inbound call centers strong