24.1.05

Πλαγίως

Ένα road movie με χαμηλό budget και σημείο αναφοράς την.. οινογνωσία, μάλλον δύσκολα σου κερδίζει το ενδιαφέρον! Εντούτοις το Πλαγίως είναι μία έξυπνη ταινία που αναδεικνύει τα ανδρικά συναισθηματικά αδιέξοδα και μιλάει με απλό τρόπο για τις ανθρώπινες σχέσεις. Το χιούμορ του λειτουργεί ανατρεπτικά και δένει άριστα με την πλοκή. Οι χαρακτήρες και οι διάλογοι είναι αρκούντως ρεαλιστικοί. Θα μπορούσε να είναι η εκδίκηση του εναλλακτικού αμερικανικού κινηματογράφου: χαμηλό budget, αντισυμβατικό θέμα, μεσόκοποι-προβληματικοί χαρακτήρες, και παρόλα αυτά απευθύνεται στο ευρύτερο κοινό! Αλλά ας μην υπερβάλλουμε. Το Πλαγίως είναι μία ενδιαφέρουσα, διασκεδαστική ταινία, αλλά τίποτε παραπάνω. Οι Χρυσές Σφαίρες και τα Όσκαρς μάλλον φαίνεται να το υπερτιμούν..
Βαθμός: 6/10

7 comments:

evee είπε...

δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα

street spirit είπε...

μια χαρά τα λες αλλά έχει κάτι ακόμα ξεχωριστό αυτή η ταινία είναι του Αλεξάντερ Πέιν (βλέπε Παπαδόπουλος) και αν δεν ευλογήσουμε τα γένια μας... ή αν δεν παινεύσουμε το σπίτι μας... ;) Οι ατελείωτοι αρραβώνες πώς σου φάνηκαν;

street spirit είπε...

πώς σου φαίνεται η ιστορία μας;

pigkouinos είπε...

Αγαπητό spirit,
Δεν ευλογώ ΕΓΩ τα γένια μας?? Σε πληροφορώ ότι έχω στηρίξει την ελληνική ομογένεια με κάθε ανθρωπίνως δυνατό τρόπο: πήγα και είδα το "My Big Fat Greek Wedding" (που δεν μου άρεσε καθόλου, αλλά το κατάπια), ψήφιζα κάθε εβδομάδα με sms την Καλομοίρα Σαράντη (as if), έχω δει τα τηλεοπτικά και κινηματογραφικά άπαντα της Jennifer Aniston, έχω στη δισκοθήκη μου Yanni και Vangeli, παρακολουθώ με επιμέλεια τον George Stefanopoulos σε κάθε συνέντευξή του από τον Alexis και διαβάζω φανατικά κάθε νέο μυθιστόρημα του Jeffrey Ευγενίδη (τον οποίον και προτείνω ανεπιφύλακτα!). lol
Άντε, επειδή είσαι εσύ, παραδέχομαι ότι ήμουν λιγάκι σκληρός με την ταινία…
(nahhhh)

pigkouinos είπε...

Α! Ξέχασα... Τους "Ατελείωτους Αρραβώνες" και το Aviator δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θέλω να τα δω. Μάλλον με βλέπω πιο επιρρεπή προς την Elektra (λόγω της προσωπικής εμμονής με τα comics), που τελοσπάντων ξέρω ότι θα είναι σαχλαμαρίτσα αλλά θα πάω εν γνώση μου.

Ανώνυμος είπε...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

Ανώνυμος είπε...

Looking for information and found it at this great site... vegas style baccarat air purifier review dodge stealth jeep dealer buy fioricet Lexapro causes weight loss http://www.patio-furniture-3.info cell phone lowering cholesterol tennis http://www.licenseplateframes9.info Adderall and impotence No needle mesotherapy california Neurontin 300 Volkswagen performance tuning usa