28.12.04

Τάνια

Ανέκαθεν είχα μία αδυναμία στην Τάνια Τσανακλίδου. Μου αρέσουν τα τραγούδια της, η κατσαρή φωνή της, ο ερωτισμός που εκπέμπει και η διακριτική, αξιοπρεπής παρουσία της στα μουσικά πράγματα.

Αυτόν τον καιρό, η Τάνια τραγουδά στο Μετρό (Δευτέρα & Τρίτη, μόνον!). Ο χώρος είναι εξαιρετικά φιλικός, με άρτια εξυπηρέτηση, καλό εξαερισμό (διότι έχομεν και μία κάποια ευαισθησία στην κάπνα) και σχετικά χαμηλές τιμές (γύρω στα 30 ευρώ το άτομο, σε τραπέζι). Το καλύτερο όμως απ'όλα είναι η ώρα έναρξης του προγράμματος: στις 9 ακριβώς! Ανθρώπινες ώρες! Δεν χρειάζεται να αναπτύξεις νυχτόβια ένστικτα, ούτε κινδυνεύεις να "σέρνεσαι" την επόμενη μέρα στο γραφείο! Επίδειξη σοβαρότητας και ευθύνης έναντι του πελάτη.

Η Τάνια κάνει κέφι. Σε αναγκάζει να τραγουδήσεις μαζί της. Σε ταξιδεύει. Ερμηνεύει δικές της επιτυχίες, αλλά και απρόσμενα τραγούδια όπως το "Αυτή η νύχτα μένει" του Κραουνάκη (ας με συγχωρέσει η Παπίου, αλλά η Τάνια το αποθεώνει), το "Ιστορία μου, Αμαρτία μου" και άλλα πολλά. Ο θεατρικός τρόπος με τον οποίο κινείται πάνω στη μικρή, λιτή σκηνή, το διαρκές παιχνίδι με το κοινό και η γλυκιά θηλυκή μαγκιά της, σε κερδίζουν.

Νομίζω το καλύτερο live που έχω δει. Τάνια, σ'ευχαριστώ...

3 comments:

Ανώνυμος είπε...

Η Τσανακλίδου μέχρι πρόσφατα ήταν για 'μενα μια αρκετά καλή τραγουδίστρια που απλώς εκτιμούσα. Ψαχουλεύοντας τους δίσκους βινυλίου του πατέρα βρήκα ένα δίσκο που τραγουδούσε ο Ξυλούρης και η Τσανακλίδου Γιάννη Ρίτσο. Ένα μήνα μετά, έχω αποστηθίσει όλο το δίσκο, ψυπνώ και κοιμάμαι με το άκουσμα του και πλέον η Τσανακλίδου (μαζί με τη Χαρούλα φυσικά) είναι η καλύτερη εν ζωή φωνή που έχει να επιδείξει η ελληνική μουσική σκηνή. Είναι εξαιρετική. Η φωνή της γίνεται ναζιάρα και γλυκιά όπως την Αλεξίου, αλλά συνάμα επαναστατική και διεκδικητική όπως της Δημητριάδη.

Καλό απόγευμα φίλε,
Γιώργος Ιορδάνου

Areth είπε...

Ας με συγχωρέσει κι εμένα η Παπίου, δεν ξέρω πόσο αντικειμενικό να το κάνω να ακουστεί αυτό,μα το "αυτή η νύχτα μένει" υπάρχει από πάντα μόνο για να το τραγουδάει η Τάνια. Είναι σκηνικά -και όχι μόνον βέβαια- μια γυναικεία θεότητα εν ζωή.

Ανώνυμος είπε...

Aς με συγχωρήσετε και οι δύο αλλά ο Κραουνάκης δεν έγραψε τυχαία το τραγούδι "πάνω" στην Παπίου. Η Τάνια είναι εξαιρετική το δίχως άλλο, αλλά κανείς μας δεν θα ήξερε το τραγουδάκι αν δεν υπήρχε η Παπίου. ΜΗΝ υπερβάλετε...

ΥΓ. Συγνώμμη που γράφω ανώνυμα αλλά έπεσα στη σελίδα κατά τύχη και δεν έχω δικό μου blog. Για τυχόν παρατηρήσεις, ενστάσεις και λοιπά δεινά μπορείτε να μου στείλετε mail > up_yours_dear@yahoo.com